Dags att skaffa blogg?

Känns som att alla har blogg nu förutom jag, så det är på tiden att jag skaffar det nu med då.
Är jävligt kass på att få igång fantasin och börja skriva men jag kan väl börja med att idag har jag varit i stan med Johan & Malin och fikat. Trevligt trevligt! Man kan ju dock säga att denna dagen liksom alla andra dagar var lika flummig som vanligt. Vet ej var vi får all skit ifrån, men skratta det kan vi i allafall. Det går inte en dag utan att vi tre flippar till det och får våra skrattanfall tillsammans men jag ska inte klaga, ett skratt förlänger livet som man brukar säga! :P .

Dessutom har jag nog frågat exakt alla idag om de vill ut och gå men inte en jävel kan.. Lite bad faktiskt! Får träna lite hårdare i morgon istället!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ohh ja skratta är fint!

2008-03-27 @ 20:51:56
URL: http://mtl.blogg.se
Postat av: Emmie

Fan vad bra att du skaffat blogg! Skriv nu som bara den :) Pussssar

2008-03-28 @ 10:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0