Party Party!

Gårdagen
Det slutade med att jag, Julia och Adam drog till Exan för att kolla på när wormo spelade. Vi träffade Filip, Walle osv där, faktiskt trevligt att få snacka med dem med lite :). Efter fotbollen gick jag och Julia hem här och käkade, då mossan bjöd på tacos, fint! Sen blev det lite så ska det låta- tittande och efter det begav vi oss hem till Oliver där Jesper, Oliver, Filip och Linus låg deckade i soffan/sängen och glodde på film, så vi joinade de med att titta på filmen Narnia, dock lite seg om jag får säga det själv:P. *Efter filmen började tiden närma sig 1-tiden och killarna började spela något jävla cs-liknande spel och jag och julia blev trötta och drog hem. 
Jag avslutade kvällen med lite Grease tittande, för jävla bra en den låten i slutet!:P.  

Ikväll
18 års-fest hos Glenn ikväll, aldrig fel inte! Men lite panik har man allt, har typ ingen aning om vad jag kan ha på mig ikväll. Lite segt är det dock att vissa personer inte ska dit, men men får ha kul without dem :P. 
Haha, Rebecca och Johanna ska på någon jävla spanjorfest? haha, wtf! Får väl höra om det senare ikväll då man ska slagga över hos Bengan :P.  

Annars, hoppas alla får en trevlig kväll, för det ska jag i allafall ha :).

Tjaddå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0