2 maj...

Orkar ju inte denna jävla sidan längre, för en månad sen kom jag inte in, då stod det att någon hade ändrat mitt lösenord? Men nu helt plötsligt, en månad efter, kommer jag in igen!? konstigt eller!

I allafall i onsdags var det valborg vilket betydde att jag, Julia & emmie drog hem till Glenn på förkrök sedan vidare till Jesper & anton i tornet där festen slutade. Temat skulle vara guld och svart? Men va fan, höll det? Neeej, kändes som att man gjorde allt för att hålla temat men när man kom dit blev det inte som man tänkt sig.
I allafall, festen blev faktiskt roligare och roligare med kvällen. I början kändes det lite segt om jag får sä det själv. Inte mycket folk och vissa satte och glodde fotboll? hallå! det är valborg va fan!
Kvällen abslutade jag hemma hos Ida där jag, Robin, Agnes och mackan somnade. Vaknade typ klockan 6 då det kändes som min hals stod i lågor. Har fan aldrig haft så ont, först ögoninflammation och nu nästan halsfluss, usch! I allafall jag vaknade och satte mig upp och glodde på alla som låg deckade, skrattade lite för mig själv, fy fan vad alla har olika stilar när man sover! Jag hörde någon säga godmorgon och när jag vänder mig om ligger Agnes där och småler:P haha. Jag berättade att jag inte kunde somna om osv. så jag var tvungen att bege mig hem för att ta något för min hals så sorry Agnes för att du fick gå upp och låsa efter mig! Kom hem, tog någon jävla tablett och hoppade i säng igen. Vaknade klockan halv 4, kändes som att det bombades inuti mitt huvud, fy fan vilken jävla baksmälla!
Kanske lite för mycket alkohol igår....

Från det ena till det andra, min syster kommer hem idag:) Wiho, skönt ska det bli! Hon har  säsongat i Val d´Isere och har därmed inte varit hemma på ett halvår. Jag måste faktistk erkänna att det har varit lite tomt i huset utan dig, men det ska vi ändra på nu igen!
Ikväll blir det myskväll med familjen, film och massa godis! Fint!

Tjingtjong! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0