24/5

Många klagar på att man aldrig skriver men det är faktiskt inte mitt fel:P. Det är denna jävla bloggen som klabbar, ibland kommer jag in, och ibland inte! Konstigt som sagt. Jag skriver så ofta det går, funderar på att göra en ny blogg och se om det blir bättre?

I allafall, tänkte berätta lite om gårdagen.
Igår efter skolan drog jag och Julia till Hbg för att handla in lite nya kläder till garderoben och lite andra grejs.
Vi var vrålhungriga när vi kom dit, så vi gick direkt till Ebbas fik, som min syster hade rekommenderat, hon sa att där var extra stora saker, men jag trodde att hon bara menade kakorna. Jag beställde en bakad potatis och julia en baguette. Fy för säger jag bara, jag har nog aldrig skådat en sån stor bakad potatis och baguette innan! haha.
Julias baguette var nog 4 dm på längden och 1 dm på bredden proppat med en massa skinka, ost, sallad m.m. Min bakad potatis var nog 3 dm på längden, 2 dm på höjden och 3 dm på bredden, jag kunde inte ens äta halva så mätt jag blev. Har aldrig sett något så stort, och ändå kostade den bara dryga 59 kronor? Jag må ju sä att man får mat för pengarna:P haha! Efter det gick vi runder i lite affärer och fynda oss lite clothes. Julia gick nog in och ut i 10 olika affärer för att hitta en liten väska och jag hängde efter som en jävla hund, haha, trött som jag var. Efter den 10:de affären sa hon, nej jag skiter i det, jag köper ingen! haha jag bara, neeej! haah. Efter en massa shopping och mys i Hbg åkte vi hem för att titta på balen på örenäs slott. Gud vad jag längtar tills vi själva ska gå, bara ett år kvar nu! haha, och jag vet redan vem jag vill gå med:P.  Där vär många fina kläningar men vissa såg ut som om dem hade sytt dem på en halvtimme, nej men skämt o sido. Vissa var lite annorlunda!
Efter balen drog jag och syrran hem och slängde oss vid matbordet och börja käka tillsammans med mamma och pappa. Sedan resten av kvällen blev det filmtittande! Somnade in  med James bond på tv:n.
Tack Juliaälskling för en mysig dag :).

Just nu jobbar jag och göra min äckelhistoria. Den ska vara inlämnad snart och jag har knappt börjat, skärpning på mig! Slutar om sisådär 4 timmar :S, sen ska jag bara spendera resten av min kväll framför tv:n med lite Eurovision song contest, givetvis håller jag tummarna för Perelli :). Go Sweden!

Jag hatar att jag fortfarande tänker på dig...

Allt för mig,
tack och hej!


Kommentarer
Postat av: The best ;)

Tack själv honey! :)

2008-05-24 @ 14:20:42
URL: http://juliagabriella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0