Seg dag!

Har varit ledig nu tre dagar, skönt! Behövde jag verkligen:)
Men det har inte bara varit chill som stått på listan utan även en del plugg också, tyvärr!
Såg fram emot en skön och lugn dag och även ett bodypump pass med gabbi men blev tyvärr inte så eftersom att jag kom på att jag hade två feta arbeten som skulle va klara till i morgon, så idag har jag bara ägnat mig åt att plugga :/.
I morgon blir det innebandyträning igen, skönt att ha kommit igång nu! Har blivit en mycket bättre stämning nu i laget, eller ja dessa två gångerna som vi har tränat, haha! Får verkligen hoppas att det håller i sig så att man är glad varje gång man lämnar träningarna.
Finns fort. några man inte tycker om, men så är det alltid.
Tråkigt nog ska Tulle lämna laget, men jag förstår dig efter det jag har hört! Så lycka till och spela skiter ur alla:),men en sak kan jag ju dock säga, kommer ju definitivt sakna våra pratstunder i bilen på väg till matcherna tillsammans med dig och gabbsan :). "hemligt","hon är smyglebb" haha! Men tur så ska ju gabbsan spela kvar.  :)

Annars, snart sommarlov! Shit, vad tiden går fort nu. Bara 15 dagar kvar tills sommarlovet, YES!

Du raderas nu från mina tankar, bara ett minne blott!

Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0